با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

بهار



بهاریعنی:امیدوزندگی

بهاریعنی:شادابی وسرزخاک برون آوردن

بهاریعنی:شکفتن وخندیدن وبه آغوش صحرا رفتن

بهاریعنی زنده شدن سبزشدن سیراب شدن

نظرات 2 + ارسال نظر
آرینا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام...
وبلاگ بسیار قشنگیه...
تا دیدم گفتم چه خوبه که واسه نوشته به این خوبی اولین نظر رو من بدم...
آقا مهدی واقعاً خوبه.دوست دارم از این به بعد همیشه از متناش استفاده کنم

rohy شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://bee225.persianblog.com/

با سلام وعر ض ارا دت

مشک می کاود مشامم را چه گویم العجب
نور میراند نگا هم را زه راهم باز گویم العجب

فتنه آویزد زبانم را چه گو یم باز گویم العجب
تشنگی ازر ده کامم را نگویم باز گویم العجب

روز من شد شب سیا هی را چه گویم العجب
شادمان رفت یارا ن نا توانی را چه گویم العجب

ارجمندی گر سکوتت بشکنی رسوا شوی
با زبان بی زبانی غصه دل را چه گویم العجب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد