با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

عرض پوزش

 

دوستان خوبم ببخشید از اینکه مدتی نبودم ولی باید عرض کنم

مجددا برگشتم و میخواهم بازم براتون بنویسم

 

                                              دوستدار شما : مهدی

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.afsos.blogsky.com

سلام روز برفی وزمستانیتون بخیروشادی
ستاره سهیل حال شما احوال شما کجایین معلومه خدای نکرده خدای نکرده باز که پیری معرکه گیری پاتون که نشکسته


تقدیم شما
از واژه های خیس من تا تو ، دریا نشست و بی صدا خندید

یک آسمان پروانه در چشمت ، آرام پشت واژه ها خندید

میخواستم قسمت شود دیروز ، در لحظه های آبی امروز

پرواز کردی تا دل فردا . ایکاش و اما و چرا ؟ خندید

هی پرسه میزد شانه هایت را، پیشانی داغ غزل در من

دیوانگی هم عالمی دارد ، گفتم وَ قلبت آشنا خندید

رد میشد از پس کوچه های عشق، چیزی شبیه من شبیه تو

آتش زدم بر گونه های شب ، مهتاب رقص شعله را خندید

دلواپسی بو د و سکوت تو ، دلواپسی بود و نگاه من

یک بار دیگر زندگی کردم ، چشمان غمگین تو تا خندید

مینا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://van-gogh.blogfa.com

سلام
بنویسید خوشحالمون می کنید....
وبلاگ قشنگی دارید ....
برای ما هم بنویسید و محفل ما رو هم برنزی کنید خوشحال می شیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد