با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

توصیه به دوشیزگان

 

   پیشنهاداتی برای عدم ترشیدگی دوشیزگان محترم:

1- یقه اولین خواستگار رو بچسبید که شاید تنها شتر بخت شما باشه.

2- ناز و لفت و لیس رو بذارید کنار.

 3- در معرض دید باشید، گذشت اون زمان که می‌گفتن: من اون دختر نارنج و ترنجم که از آفتاب و از سایه می رنجم.

4- سن ازدواج رو بیارین پایین، همون 17 یا 18 خوبه. بالاتر که برین همچین بگی نگی از دهن می‌افتین.

 5- تموم دوست پسراتونو تهدید به ازدواج کنید، اگه موندن چه بهتر، نموندن دورشون رو خط بکشید.

 6- دعای باز شدن بخت رو دورگردنتون آویزون کنید یه وقت کتابشودورگردنتون آویزون نکنید که گردن لطیفتون کج می‌شه .

۷- پسر‌های فامیل بهترین و در دسترس‌ترین طعمه‌ها هستند، رو هوا بقاپیدشون.

 8- رو شکل و شمایل ظاهری پسرها زیاد حساسیت به خرج ندید، پسرهای خوشگل، هستن دچار مشکل...!

 9- توی اجتماع بر بخورید، با مردم قاطی شید، با ننه صغرا و بی‌بی عذرا نشست و برخاست کنید، همینا هستن که شاداماد می‌سازند براتون.

10- یه کم به خودتون برسید، منظورم آرایش و برداشتن زیر ابرو و ریمل و پودر و سایه و کرم شب و روز و ماسک خیار و فر مژه و خط لب

و خط چشم و... نیست. حداقل قیافه یه آدم رو داشته باشید .

11- در پوشش دقت کنید، لباس چسبناک و کوتاه فقط آدمای بوالهوس رو دورتون جمع می کنه، یه پوشش سنگین و اندکی رنگین با حفظ

معیارهای دوماد پسند بهترینه.

12- مهمون که میاد قایم نشید، چای ببرید، پذیرایی کنید، خلاصه یه چشمه بیاین که بعله ما هم هستیم.

13- سعی کنین از هر انگشتتون هفت نوع هنر بباره که مامانه بتونه جلوی در و همسایه قر و قمیش بیاد که دخترم قربونش برم اینجوریه و

 اونجوریه...

14- تا مامانه و باباهه می‌گن دخترمون دیگه وقته عروسیشه مثل لبوی نپخته سرخ نشین و در برید، در حرکات و سکناتتون این نظر رو تایید

کنید و دنبالشو بگیرید.

15- بلاخره اگه خدای نکرده می‌خواهید جزو اون یک میلیون وهفت صد هزاردختر بی شوهر نباشید(تازه اگه همه پسرای این مملکت داماد

 شن، که نمی شن) هرچی دارید رو کنید، منظورم اعضا و جوارحتون نیست منظورم کمالات وهنر مندیاتتونه.

۱۶ - و اینو بگم که از هیچ دوره زندگیتون به اندازه وقتی که با نامزد محبوبتون زیر سایه درخت توی یه پارک خلوت دارید معاشقه می کنید

 لذت نخواهید برد، حالا به بعدنش کار ندارم.

 17-وآخرین توصیه اینکه توی جریانات عشقی خیابونی و زودگذر غرق نشید و مثل کبک سرتونو زیر برف نکنید یه خورده به فکر زندگی

آینده‌تون باشید و اینقدر از این شاخه  به اون شاخه نپرید چون ترشیده می شید.

نظرات 16 + ارسال نظر
یگانه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ق.ظ http://kolbemehrabooni.blogsky.com

سلام...
وب لاگت قشنگه و شاد...
همیشه ایام شاد و موفق باشی...

ف.م سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام مهربون!

جالب بود!
یاحق!

خانومی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام
راستش زیاد متوجه معنی اون نشدم
به هر حال قشنگ بود
شاد باشی

مصطفی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ب.ظ http://haker2001.tk

سلام
جالب بود.موفق باشی

زری کوچولو جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:11 ب.ظ http://respina00.blogfa.com/

مهدی جون چی بگم ولله ....

آرش یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:49 ب.ظ http://Gun.Blogsky.Com

سایتت حرف نداره خیلی بیشترتر حرف نداره با تبادل لینک موافقی؟
من لینک شمارو قرار دادم بقیش با شما....... فعلا

طاهره خانم دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.Tasnimm.blogfa.com

سلام داداشی مهدی

خوبی؟

من دوباره وبلاگم رو باز کردم خوشحال میشم تشریف بیاری

بیا در کوچه باغ شهر احساس
شکست لاله را جدی بگیریم
اگر نیلوفری دیدیم زخمی
برای قلب پر دردش بمیریم
بیا در کوچه های تنگ غربت
برای هر غریبی سایه باشیم
بیا هر شب کنار نور یک شمع
به فکر پیچک همسایه باشیم
بیا ما نیز مثل روح باران
به روی یک رز تنها بباریم
بیا در باغ بی روح دلی سرد
کمی رویا ی نیلوفر بکاریم
بیا در یک شب آرام و مهتاب
کمی هم صحبت یک یاس باشیم
اگر صد بار قلبی را شکستیم
بیا یک بار با احساس باشیم
بیا به احترام قصه عشق
به قدر شبنمی مجنون بمانیم

بصیر دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ق.ظ http://lalehbasir.blogfa.com

سلام دوست من مطالب خیلی قشنگی نوشتی من مجبور شدم همشو بخونم راستی میبخشی که دیر بهت سر زدم آخه یه خورده گرفتار بودم فعلا تا بد.
حق یارت

بنفشه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

مجتبی (کوچیک شما) سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ http://khoneyedost.blogfa.com

سلام به داداش خودم آقا مهدی عزیز.
ممنونم که زحمت کشیدی وبه جشن ما اومدی خیلی خوشحالم کردی بی نهایت سپاسگزارم از لطف شما.
انشاالله که خداوند بچه های نازتو برات نگهداره وسایه شما وهمسرگرامیتان همواره پشتیبانی باشه برای ادامه راه بچه های گلت .
بازم تشکر میکنم.
ببخشید اگه انشای خوبی ندارم اونی که بلد بودم تو دلم بود گفتم .

nasir یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

عالی بید

حمید دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.truelove.blogfa.com

سلام دوست عزیز!...خیلی خوب و جالب و با نمک بود. من هم چند روز آپ کردم. خوشحال میشم به من سر بزنی. به دوستات هم معرفی کن. از توجه شما دوست عزیز ممنونم. منتظر حضور سبزت هستم.

در حوالی کلبه کوچکمان، هوای دلتنگی تو به مشام می رسد. دلهر ه ای با من است که دلتنگی تو را درونم می جوید. کلمه ای جز عشق نمی یابم برای تمکین آنچه آزرده خاطرت کرده. تمام دلتنگیهایت را به من بده.
امشب می خواهم در کنار تو تا صبح دلتنگیهایت را در آستانه چشمانم به رود بگویم، که آنچه ما را از عشق لبریز می کند همین بهانه های ساده دلتنگی ست که باران را در کنار هم به دوش میکشیم.
دلم را آنگونه برایت ساخته ام که تا آخر عمر پناهگاه خستگی دستانت باشد و حرفهای ناگفته چشمات بزرگترین دلتنگیهای قلبم شود.
و بیقراری انتظار فقط صبوری می خواهد...عزیز دلم...

سلیم یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.salimian.com

حرف های دل هر کس, پنجره ای است به قلب او, آن گاه که عطر دل انگیز, از آن به مشام رسد, نشان از فطرتی سالم است, آن سوی این پنجره, و آن گاه که...

سلیم یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.salimian.com

حرف های دل هر کس, پنجره ای است به قلب او, آن گاه که عطر دل انگیز, از آن به مشام رسد, نشان از فطرتی سالم است, آن سوی این پنجره, و آن گاه که...

شراره شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ

وبلاگت خیلی جالبه

شراره شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ

من همه ی این حر فا رو قبول دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد