با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی


 ارزش یک خواهر را از کسی بپرس که آن را ندارد. ارزش ده سال را از زوج هائی بپرس که تازه از هم جدا شده اند. ارزش چهار سال را از یک فارغ التحصیل دانشگاه بپرس. ارزش یک سال را از دانش آموزی بپرس که در امتحان نهائی مردود شده است. ارزش یک ماه را از مادری بپرس که کودک نارس به دنیا آورده است. ارزش یک هفته را از ویراستار یک مجله هفتگی بپرس.
 ارزش یک ساعت را از عاشقانی بپرس که در انتظار زمان قرار ملاقات هستند. ارزش یک دقیقه را از کسی بپرس که به قطار، اتوبوس یا هواپیما نرسیده است. ارزش یک ثانیه را از کسی بپرس که از حادثه ای جان سالم به در برده است. ارزش یک میلی ثانیه را از کسی بپرس که در مسابقات المپیک مدال نقره برده است.
 

       
                                                      
  
                                    
                                                            
نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:03 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟‌وبلاگ قشنگ و جالبی داری . خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی. دلم نیومد نظرنداده برم . قربانت / سهیل از وبلاگ گروهی دوست دارم

majid دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ق.ظ http://majidpool.persianblog.com

به من سر بزنید و توی سایت " گرم سورف" که من معرفی کردم و گرم گرم طلا به حساب ایگولد شما واریز میکنه عضو شوید سایت 4دیلی هم اگرعضو بشید به شما دلار میده. به من سر بزن برام کامنت بگذار آدرس وبلاگت رومیخوام که راحتتر بهت سر بزنم

مجتبی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 ق.ظ http://torbat.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد