با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

شعری از شاعره مریم حیدر زاده


  1.  می خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه

    من باشم وتوباشی ویک شب مهتابی باشه

     می خوام یه کاری بکنم شاید بگی دوسم داری

     می خوام یه حرفی بزنم که دیگه تنهام نذاری

     می خوام برات از آسمون یاسای خوشبو بچینم

    می خوام شبا عکس تو رو تو خواب گلها ببینم

    می خوام که جادوت بکنم همیشه پیشم بمونی

    از تو کتاب زند گیم یه حرف رنگی بخونی

    امشب می خوام برای تو یه فال حافظ بگیرم

     اگر که خوب در نیومد به احترامتت بمیرم

    امشب می خوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم

    برای خوشبخت شد نت خدا خدا خدا کنم

     
    امشب می خوام رو آسمون عکس چشاتو بکشم

     اگر نگاهم نکنی نازو نگاتو بکشم

    می خوام تو رو قسم بد م به جون هرچی عاشقه

    به جون هرچی قلب صا ف رنگ گل شقایقه

    یه وقتی که من نبود م بی خبر از پیشم نری

     راستی د لت میاد بد ون من بری سفر

     بعد ش فراموشم کنی برات بشم یه رهگذ ر


نظرات 4 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:08 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com/

شعر بسیار زیبایی بود موفق باشی دوست خوبم...

بنفشه یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ب.ظ http://2561904.blogsky.com

هر دو تا پستت قشنگ بود

مجتبی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ق.ظ http://torbat.blogsky.com

سلام بر آقا مهدی عزیز ودوست داشتنی
وبلاگ قشنگی داری خیلی جالبه .موفق باشی
متن قشنگیه ولی حیف که دیگه از من گذشته
یه سری هم به وبلاگ من بزن ما که با شما از این حرفها نداریم من به قرآن دوست دارم بانمک من
در هر صورت موفقیت شما موفقیت ماست
فقط torbat یادت نره
از طرف دوست وهمکار شما : مجتبی (سینا)

سعید یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ب.ظ

تیمیس تیمیس۰...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد